Dona la benvinguda als Reis amb els fanalets de la Plataforma per la Llengua!

Repartim fanalets als infants d'arreu del territori per a rebre els Reis d'Orient durant el Nadal

Es distribuiran en diferents localitats, com Arenys de Mar, Olesa de Montserrat o Sabadell

Els fanalets de l'entitat s'han creat per seguir la tradició de rebre els Reis d'Orient i guiar-los en el camí perquè no es perdin quan arribin als nostres barris, pobles i ciutats. S'hi ha d'introduir una espelma i la llum simula el rastre de l'estel fugaç. En els fanalets de la Plataforma per la Llengua podreu trobar dibuixats els tres Reis i el missatge: «Volem jugar en català!»

Arenys de Mar, Canet de Mar, Olesa de Montserrat, Barcelona, Badalona i Pineda de Mar són els diferents punts del territori on des d'avui es distribueixen de manera gratuïta. També es repartiran als municipis vallesans de Sabadell, Terrassa, Sant Cugat del Vallès i Cerdanyola del Vallès.

Cada any l'entitat reparteix les Cartes als Reis en català que conclouen amb la petició de poder jugar en català, en el marc de les campanyes de jocs i joguines en català. Aquest any, a més de les cartes, també es repartiran els fanalets de Reis.

L'Ajuntament d'Arenys de Mar distribuirà a tots els nens i nenes que vagin a donar menjar al Tió el diumenge 22 de desembre una carta i un fanalet de la Plataforma per la Llengua.

Amb aquestes accions fomentem que els nens i les nenes tinguin present el català a l'hora de demanar els seus desitjos als Reis d'Orient.

Si vols crear el teu fanalet, aquí tens el document amb la plantilla. Descarrega-te-la i llueix-lo a la Cavalcada!