Omplim el Baix Llobregat de cartes als Reis!

Com cada any quan s'acosten les festes, la Plataforma per la Llengua edita un model de carta als Reis amb el qual podem escriure a Ses Majestats demanant els nostres desitjos i recordant-los que volem poder jugar en català.

La territorial del Baix Llobregat ha tornat a participar de manera activa en aquesta iniciativa, i ho ha fet repartint prop de 1.000 cartes als Reis entre les botigues de joguines dels municipis on desenvolupem les nostres activitats i els ajuntaments que n'han sol·licitat.

Enguany, també s'ha realitzat una acció de repartiment de cartes en diversos establiments del centre comercial Splau de Cornellà de Llobregat. El repartiment es va fer el passat dissabte 7 de desembre, coincidint amb el pont, un dia de molta concurrència de persones que estaven fent els preparatius per a les festes.

Pots trobar cartes als Reis de la Plataforma per la Llengua a la seu de l'entitat, a Barcelona, al carrer Sant Honorat, número 7, o bé pots imprimir-la tu mateix des d'aquest enllaç.