Participem en el Sant Jordi de Nadal del TR3SC!

Per segon any consecutiu, el grup local de la Plataforma per la Llengua de Barcelona participarà els propers 30 de novembre i 1 de desembre en el Sant Jordi de Nadal del TR3SC a l'Antiga Fàbrica d'Estrella Damm

Un espai de trobada únic per parlar de tu a tu amb els teus escriptors favorits, endur-te els seus llibres signats i gaudir de l'oci amb xerrades, música i gastronomia

El Sant Jordi de Nadal és un dels esdeveniments literaris més importants de l'any com un dels esdeveniments marcats en el calendari en aquests dies. A més de totes les propostes literàries, hi haurà música en directe i menjar i beure per ajudar a passar millor el dia. Per primer any, la fira tindrà una durada de dos dies i tindrà lloc a l'Antiga Fàbrica d'Estrella Damm (situada al carrer Rosselló, 515) els propers dissabte 30 de novembre i diumenge 1 de desembre.

El grup local de la Plataforma per la Llengua de Barcelona hi participarà amb una paradeta informativa on es presentarà la nova campanya "Som 10 milions", en la qual totes les persones que s'hi acostin podran signar la petició per demanar als responsables de les administracions públiques d'arreu del territori que treballin conjuntament per la llengua catalana i aturin el secessionisme lingüístic.

A més, també organitzarà la xerrada Booktubers nostrats: qui són aquests influencers, en la qual parlarem amb dues de les booktubers en català amb més influència a les xarxes: la Mixa i la Marta Meneu-Borja.

Per a poder accedir al recinte del Mercat de Nadal del Llibre i gaudir de l'esdeveniment cal reservar prèviament l'entrada gratuïta. Pots fer-ho a través d'aquesta pàgina web. També pots consultar tota la programació que hi ha prevista aquí.