Els voluntaris del grup local de Barcelona reparteixen el manual de vocabulari del sector de les telecomunicacions al barri del Raval

El manual és una iniciativa específica de l'àrea social de la Plataforma per la Llengua que busca apropar la llengua catalana a les persones d'origen pakistanès, indi i bengalí

El passat dijous 21 de novembre els voluntaris del grup local de Barcelona van organitzar el primer repartiment del manual de vocabulari específic per al sector de les telecomunicacions en diferents comerços destinats a la venda i reparació de telefonia mòbil al barri del Raval.

Els voluntaris del grup de Barcelona van visitar durant tota la tarda de dijous una vintena d'establiments, on es van repartir els manuals i on també es va difondre un altre projecte de la nostra entitat: l'Apparella't, una aplicació impulsada per la Plataforma per la Llengua per facilitar la creació de parelles lingüístiques.

Aquest manual, editat el setembre d'aquest any per la Plataforma per la Llengua, té com a objectiu fer un treball de conscienciació amb els propietaris, dependents i clients dels establiments comercials del sector de les telecomunicacions, especialment els regentats per persones d'origen pakistanès, indi i bengalí, perquè incorporin el català en el funcionament dels seus establiments, tot facilitant-los un material que els pugui ajudar a emprar-lo amb els clients.