Els voluntaris de la Plataforma per la Llengua gaudeixen del musical “Maremar”

Una desena de participants del grup de conversa del Centre Cívic El Coll van veure l'espectacle al Teatre Poliorama

El passat dissabte 9 de novembre, els membres del grup de conversa de Gràcia van gaudir de Maremar al Teatre Poliorama.

Segons Marta Domingo, dinamitzadora de les tertúlies lingüístiques de català al Centre Cívic El Coll i voluntària de la Plataforma per la Llengua, cal destacar el bon treball de les actrius i actors, les coreografies increïbles i la magnífica posada en escena que els va portar a sentir-se com si estiguessin al costat del mar.

L'obra de teatre està basada en la vida de Pèricles segons l'obra de William Shakespeare i compta amb música i lletres inspirades en les cançons de Lluís Llach. Tot i això, l'obra està adaptada a la realitat actual, col·locant de protagonistes els refugiats, que posen en perill les seves vides per començar-ne de noves a través del mar.

La Plataforma per la Llengua ofereix als socis un descompte del 20 % en les entrades per anar a gaudir del musical. Podeu descobrir com aconseguir-lo en aquest enllaç.