Presentem la guia "Què faig si...?" a Ferreries

El proper divendres 8 de novembre, la Plataforma per la Llengua Illes Balears donarà a conèixer una nova edició de la guia Què faig si...? dins el marc de la Fira del Llibre en Català, organitzada pel Consell Insular de Menorca

La guia suggereix pautes de conducta que poden ser útils en determinats moments per a totes aquelles persones que volen viure plenament en català

La territorial de la Plataforma per la Llengua Illes Balears organitza, aquest proper divendres dia 8 de novembre, a les 17.45 h, una presentació sobre la tasca de l'entitat en matèria de drets lingüístics i sobre el contingut de la nova guia Que faig si...?, que recull diferents suggeriments per afrontar situacions quotidianes pel que fa a l'ús del català.

Seguidament es podrà escoltar la taula rodona sobre drets lingüístics on intervindran Antònia Gomis, voluntària de la Plataforma per la Llengua Menorca i professora de català, Ciceró Pasqual, assessor lingüístic, i David Sintes, representant de l'Associació de Vesins de Ferreries. Moderarà el col·loqui Marçal Girbau, coordinador de projectes de la Plataforma per la Llengua.

La guia ha estat editada amb el suport del Consell Insular de Menorca i es presenta dins el marc de la Fira del Llibre en Català, que tindrà lloc aquests pròxims divendres 8 i dissabte 9 a Ferreries, i que acull un ventall de presentacions de l'àmbit cultural i diferents activitats de dinamització lingüística.

Què faig si...? suggereix un seguit de pautes de conducta que poden ser útils en determinats moments per a totes aquelles persones que volen viure plenament en català. Trobareu exemples de com actuar en converses, què fer si descobriu mancances en l'ús de la llengua en els productes i serveis o, fins i tot, on us podeu adreçar per a fer una reclamació oficial i informar sobre què podem denunciar quan parlem de drets i llengua.