Vine a col·laborar amb la Plataforma per la Llengua a Molins de Rei

T'interessa la llengua? Vols col·laborar a fer del català la llengua comuna i de cohesió social als territoris de parla catalana? Et motiva la defensa dels drets lingüístics dels catalanoparlants? El voluntariat territorial de la Plataforma per la Llengua és un espai perfecte per desenvolupar les teves inquietuds i fer-ho des de l'actuació en els teus àmbits més immediats: el municipi i la comarca.

En aquest darrer any, la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat ha organitzat diversos actes a Molins de Rei enfocats tan a la difusió cultural -com per exemple el recital poeticomusical que va celebrar-se amb motiu del Dia Mundial de la Poesia- com a la conscienciació sobre els drets lingüístics i les agressions que pateixen -punts informatius de la campanya "Prou catalanofòbia".

Si ets de Molins de Rei o rodalia -Sant Feliu de Llobregat, Sant Vicenç dels Horts, etc.- vine a participar del grup de voluntaris de la zona que organitzen les seves activitats en aquestes poblacions. Ens trobaràs el pròxim divendres 29 de novembre de 2019 a les 19.30 h al Foment de Molins de Rei per preparar el nou curs.

T'hi esperem!