El grup local de Badalona es presenta en el primer Fabra Fòrum

La Fundació Vincle, en col·laboració amb la Plataforma per la Llengua, organitzarà el proper dimarts 12 de novembre el primer acte del Fabra Forum a la ciutat de Badalona.

L'acte servirà per presentar el grup local, creat a principis d'any.

El Fabra Fòrum, que organitza la Fundació Vincle amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua, es realitzarà durant el mes de novembre en diferents poblacions, com Sabadell i Esparreguera, i té com a objectiu posar en valor la figura i trajectòria del filòleg i fill adoptiu de la ciutat de Badalona, Pompeu Fabra.

L'acte consistirà en la projecció del documental Fabra, diccionari d'un home sense biografia, amb la presència del seu director, Jordi Ventura i la posterior interpretació de l'espectacle Pompeu Fabra, jugada mestra, per part de l'actor Òscar Intente. Es tracta d'un monòleg teatralitzat que té com a fil conductor una metàfora de caràcter esportiu, on es realça el pes de Pompeu Fabra en la creació d'una normativa comuna i unificada del català.

Aquest serà el primer acte que acull el grup local de Badalona, creat recentment, i servirà per fer-ne la presentació pública tot exposant quins són els seus objectius i prioritats a la ciutat de Badalona.

El Fabra Forum tindrà lloc a l'Espai Betúlia (Carrer d'Enric Borràs, 43-47) a partir de les 18.30 h.