El nucli local de Molins de Rei s'estrena amb la presentació del Manual d’autoajuda per a catalanoparlants

El pròxim dimarts 29 d'octubre a les 18.30 h a la sala d'actes de la Biblioteca El Molí de Molins de Rei es durà a terme la presentació oficial de la Plataforma per la Llengua i del seu nucli local a la vila. Per complementar l'acte, l'ONG del català ha organitzat la presentació del llibre Manual d'autoajuda per catalanoparlants del martorellenc Andreu González a càrrec del mateix autor.

El llibre, concebut com una "crida a la mobilització  dels catalanoparlants en relació a l'ús de la seva llengua, tant als iniciats o aprenents com a aquells que la tenen com a llengua assumida" -segons la presentació que en fa l'editorial a la web, serà un perfecte complement per a la presentació oficial de la Plataforma per la Llengua a Molins de Rei, població on fa un any que l'entitat actua de manera estable a través del grup local de voluntaris.

La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat vol que l'acte esdevingui un moment de trobada i debat sobre la situació de l'ús del català, i els drets i les actituds lingüístiques dels seus parlants, temes centrals en l'acció de l'entitat. La Plataforma per la Llengua ja va organitzar la presentació del Manual d'autoajuda per a catalanoparlants  el juny a Esparreguera en el marc dels actes de celebració del 25è aniversari, activitat que va tenir una collida molt positiva per part dels assistents.