Més d’un centenar de persones celebren els 25 anys de la Plataforma per la Llengua a Alacant

El passat 21 de setembre, al Casal Tio Cuc d'Alacant, es va celebrar un sopar per commemorar els 25 anys de la Plataforma per la Llengua

La Plataforma per la Llengua ha celebrat els 25 primers anys d'existència de l'entitat amb diverses trobades per tot el territori de domini lingüístic del valencià.

El 21 de setembre, al Casal Popular Tio Cuc d'Alacant, es va fer un Sopar per la Llengua en el que hi van participar més d'un centenar de persones. A més, l'acte va comptar amb un recital del cantant Jonatan Penalba i la lectura de poemes de Vicent Andrés Estellés, dins del cicle de record al poeta.

La celebració va coincidir amb la primera Trobada del Voluntariat de Plataforma per la Llengua del País Valencià, que també s'ha celebrat a Alacant. El voluntariat de l'ONG del valencià compta ja amb membres del Maestrat, la Plana, l'Horta de València, la Safor, la Marina, l'Alcoià, l'Alacantí i el Baix Segura. Durant la trobada formativa es va tractar sobre la col·laboració en les campanyes i les prioritats del treball de l'entitat.

Amb l'objectiu que el valencià siga la llengua comuna i de cohesió social, la Plataforma per la Llengua ha iniciat el camí cap a uns altres 25 anys de defensa i promoció del valencià.