20 % de descompte en l’obra La plaça del Diamant, al Teatre Poliorama

La Plataforma per la Llengua i el Teatre Poliorama col·laboren un cop més en un acord promocional. Formar part de la nostra l'entitat té avantatges: gaudir d'una promoció amb el descompte d'un 20 % per a totes les funcions de l'obra La plaça del Diamant.

Del 2 d'octubre al 3 de novembre els socis de l'ONG del català i els seus acompanyants teniu l'oportunitat d'anar a veure una de les obres clàssiques de Mercè Rodoreda, La plaça del Diamant, de la mà del director Paco Mir i la companyia de teatre Eòlia.

Amb el rerefons de l'arribada de la República i de la Guerra Civil, l'obra se centra en el personatge de Natàlia, la Colometa, una dona jove que representa a tots els que van haver de viure aquest període de la història especialment cruel. A mesura que avança l'obra, l'espectador anirà descobrint la resignació d'aquesta dona davant la realitat que li ha tocat viure. Sens dubte, una visió fresca, emocionant, colpidora i alhora trepidant. Deixareu escapar aquesta oportunitat?

Per poder aconseguir el descompte*, els socis de la Plataforma per la Llengua teniu dues opcions:

1) Enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia. Un cop aconseguit el codi, cliqueu al següent enllaç: https://www.teatrepoliorama.com/ca/programacio/c/130_la-placa-del-diamant.html. Aquest codi s'haurà d'introduir i validar després de seleccionar la localitat de l'entrada, just en el segon pas del procés de compra, abans de fer-ne el pagament.

2) Presentar a taquilla el carnet de soci de l'ONG del català, i aleshores us aplicaran el descompte del 20 %.

* El descompte és aplicable únicament sobre el preu de l'entrada general.