«Mans manetes», present a la 39a Fira de Calella i l’Alt Maresme

Aquest diumenge 22 de setembre la Plataforma per la Llengua portarà a l'escenari de la 39a Fira de Calella i de l'Alt Maresme el seu projecte «Mans Manetes», amb un concert que comptarà amb Marc Serrats, Claudio Gabriel Sanna, Meritxell Gené i «Lo Barber» Àngel Maresca, entre d'altres.

Calella acull aquest cap de setmana la Fira de Calella i l'Alt Maresme que té com a objectiu apropar les identitats culturals de diferents territoris a través de concerts, exposicions, tallers i altres activitats. Enguany la fira està dedicada de forma monogràfica a l'Alguer, la ciutat catalanoparlant de Sardenya. La Plataforma per la Llengua hi participarà per donar a conèixer la situació de la llengua catalana i per mostrar com la música pot ajudar a mantenir viu el català en aquesta ciutat de Sardenya.

Així, el diumenge 22 de setembre a partir de les 18.30 h, a l'escenari central de la Fira se celebrarà el concert infantil i familiar «Mans Manetes», amb Marc Serrats, Claudio Gabriel Sanna, Meritxell Gené, Borja Penalba, Mireia Vives i «Lo Barber» Àngel Maresca.

«Mans manetes. L'Alguer: paraules, cançons i veus de minyons» és un projecte impulsat per la Plataforma per la Llengua per acostar a les noves generacions d'algueresos un producte cultural en la seua llengua a través de cançons tradicionals modernitzades i interpretades per un cor d'infants algueresos i músics d'arreu dels territoris de parla catalana.