Sopar per la Llengua a Alacant, el 21 de setembre

El pròxim 21 de setembre se celebra un Sopar per la Llengua en Alacant per commemorar els 25 anys de la Plataforma per la Llengua.

La Plataforma per la Llengua està celebrant els 25 primers anys d'existència de l'entitat amb la convocatòria d'actes per tot el territori lingüístic.

El Sopar per la Llengua tindrà lloc al Casal Popular Tio Cuc, al carrer Sant Leandre d'Alacant, el 21 de setembre. Des de les 20:00 h es podrà gaudir d'un vermut de benvinguda, a les 21:00 començarà el sopar. Es pot comprar el tiquet del sopar per només 10 euros ací.

L'acte comptarà amb una actuació del cantant Jonatan Penalba i la lectura de poemes de Vicent Andrés Estellés. La trobada, doncs, forma part també del conjunt dels sopars Estellés, que celebren l'obra del gran poeta valencià.

La Plataforma per la Llengua porta ja 25 anys treballant per la defensa del valencià. L'objectiu de l'entitat és organitzar activitats a fi que, cada dia més, el valencià siga la llengua comuna i de cohesió social. Per això, i per seguir treballant per la llengua, l'entitat convida persones sòcies i simpatitzants a celebrar conjuntament el 25 aniversari.