Participa a la Diada amb la Plataforma per la Llengua

L'Onze de Setembre celebrarem la Diada Nacional de Catalunya i, un cop més, aquesta és una data en què toca sortir al carrer també per defensar la nostra llengua

Com cada any, la Plataforma per la Llengua tindrà una àmplia presència als carrers de diversos indrets de Catalunya per reivindicar i defensar el català com a llengua comuna al nostre país. Volem celebrar la Diada especialment amb els nostres socis i voluntaris. És per això que us convidem a que us impliqueu i ens acompanyeu. Tindrem nombroses activitats durant tot el dia on podreu sumar-vos-hi. Les persones que ens vulgueu acompanyar podeu inscriure-us abans del 8 de setembre a participacio@plataforma-llengua.cat.

Aquests són els actes ja confirmats on podreu trobar la Plataforma per la Llengua:

BARCELONA

A les 9 h diversos membres de la junta executiva, voluntaris i socis de l'entitat participaran en l'ofrena floral al monument de Rafael Casanova. A la tarda estarem, un cop més, en la manifestació multitudinària a la plaça Espanya i a la Gran Via de Barcelona.

Des de les 9 del matí podreu visitar-nos a les parades informatives del Fossar de les Moreres (només al matí) i al passeig Lluís Companys de Barcelona (matí i tarda), on hi haurà marxandatge, publicacions i tota la informació que necessiteu per conèixer la feina que fem a favor de la llengua catalana!

MARESME

La Plataforma per la Llengua del Maresme farà una ofrena floral a les 11.00h del matí a la balconada del Xifré a Arenys de Mar.

A Mataró, el grup local participarà a l'ofrena conjunta amb diferents entitats de la ciutat a les 10.30h a la plaça de Rafael Casanova.