Portem la música en català a Menorca

La Plataforma per la Llengua i les JEM organitzen un Concert per la Llengua a Ferreries

Alegria i ganes de festa amb esperit de joventut. Aquest són els ingredients del Concert per la Llengua que aquest dissabte, 31 d'agost, la Plataforma per la Llengua i les Joventuts d'Esquerra Menorquinista organitzaran a Ferreries, a Menorca, per reivindicar la llengua pròpia de Menorca i difondre la música feta a l'illa.

A partir de les 19h del capvespre, la terrassa de l'Auditori de Ferreries acollirà aquest Concert per la Llengua, una activitat gratuïta i oberta a tothom qui vulgui gaudir de bona música en català fins a ben entrada la matinada. L'espectacle comptarà amb les actuacions de Borja Olives, Leonmanso i Verlaat i acabarà amb les punxa discos PD. Cabragines.

Aquest nou acte públic de la Plataforma per la Llengua de les Illes Balears a Menorca coincideix amb el primer aniversari de la seva implementació en aquest territori. La voluntat i l'objectiu de l'entitat és de fer front comú amb totes aquelles organitzacions de les Illes que vetllin i facin feina per la llengua pròpia, com és el cas de les JEM, per poder contribuir a l'absoluta normalització del català a les Balears.

Trobades amb voluntaris per la Llengua

Aprofitant el cap de setmana d'activitats, l'ONG del català farà algunes trobades amb organitzacions i joves de l'illa per poder fer-hi créixer el projecte de la Plataforma. Així mateix, l'entitat convida tot aquell que vulgui a participar en totes les activitats que es facin a Menorca i a la resta de les Illes Balears.