La Plataforma ha organitzat dues setmanes d'activitat entre grups scout de l'Alguer i Catalunya

La Plataforma per la Llengua col·labora amb les activitats de Projecte 4Vents a l'Alguer i ha organitzat dos apuntaments de la "Tarda de joc" al Parc Tarragona.

Lo 12 i 21 d'agost han tengut lloc a l'Alguer dues jornades de Tarda de Joc al Parc Tarragona, organitzades a dins del Projecte 4Vents. La Plataforma per la Llengua ha coordinat la programació algueresa amb el grups Agesci l'Alguer 2 i l'Alguer 4. Lo projecte uneix los minyons scout del territori del domini lingüístic català: han participat amb entusiasme lo grup scout Aeig Flor de Neu de Barcelona i el grup Les Gavarres de Girona que són venguts en ciutat per una setmana per conèixer la realitat algueresa amb visites institucionals, visites a associacions locals i activitats al Parc Regional Natural del Port Comte. De diversos anys, continua la col·laboració del Projecte 4 Vents amb la Plataforma per la Llengua, per garantir un camí de coneixença, confront i estudi entre les diverses realitats del món scout unides de la mateixa llengua: lo català.