Reviu els millors moments de la cerimònia d’entrega dels premis del 5è Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català

El vídeo mostra el testimoni dels alumnes i el professorat de les escoles guanyadores

Les inscripcions per a la sisena edició s'obriran el proper 1 de setembre i hi podran participar, per primera vegada, escoles de tot el domini lingüístic

El Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català és una iniciativa de la Plataforma per la Llengua que té com a objectiu descobrir la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana, tot creant, entre mestres i alumnes, el seu propi joc a l'aula.

En aquest vídeo podràs veure els millors moments de la gala que va conduir Estel Solé amb la col·laboració del mag Sermagus. També hi trobaràs el testimoni dels alumnes i el professorat de les escoles guanyadores del certamen.

Les inscripcions per a la sisena edició s'obriran el proper 1 de setembre a través del web www.jocsijoguines.cat. Hi podran participar totes les aules de 5è i 6è de primària de tot el domini lingüístic: Principat de Catalunya, Catalunya Nord, Franja de Ponent, País Valencià, Illes Balears, l'Alguer i Andorra.