Taller “Passaport de les llengües” i parada informativa a la Festa Major de Sant Cugat del Vallès

La Plataforma per la Llengua participa a la Festa Major de Sant Cugat

En el marc de la Festa Major de Sant Cugat del Vallès, la plaça de l'alcalde Magí Bartralot va acollir durant els passats 29 i 30 de juny, de les 11 del matí a les 14 h, tallers de diversitat lingüística a càrrec de dinamitzadors de la Plataforma per la Llengua amb la col·laboració del Departament de Cooperació i de l'Àmbit de Polítiques Socials, Habitatge i Esports de l'Ajuntament de Sant Cugat.

El públic infantil que va participar en els tallers va anar passant pels diferents espais del passaport de les llengües, que estaven programats de forma itinerant. Van aprendre a familiaritzar-se amb l'alfabet de l'àrab, l'amazic, el rus i el panjabi. Alhora, van aprendre a escriure els seus noms en les mateixes llengües del taller, acompanyats d'en Samir, en Mohamed, la Sana i l'Anna. El denominador comú de tots els tallers va ser el paper del català com a llengua comuna.

A més a més, també vam tenir una parada informativa amb marxandatge i altre material de la Plataforma per la Llengua!