Una trentena de persones celebren els 25 anys de la Plataforma per la Llengua a Mataró

El passat dissabte 29 de juny la Plataforma per la Llengua de Mataró va organitzar el 25è aniversari de l'entitat amb el Dinar per la Llengua al Parc Central Antic

L'acte va començar a les 12 del migdia amb un vermut musical, amb l'actuació del duet Les Bruixes de Dol, que van interpretar el seu repertori de versions de cançons reivindicatives en català d'autors com Ovidi Montllor, el Diluvi o Borja Penalba i Mireia Vives.

Posteriorment es van fer els parlaments institucionals, a càrrec de Mireia Plana, vicepresidenta de la Plataforma per la Llengua, qui va explicar la tasca que l'ONG del català ha estat duent a terme en els últims 25 anys per assolir la plena normalitat del català, i l'Aleix Vives, coordinador del grup local, que ens va explicar les accions i els principals projectes i objectius de l'entitat a la ciutat.

Finalment, cap a les 2 de la tarda va començar el dinar popular, que va aplegar una trentena de persones, representants de diverses entitats culturals i veïnals de la ciutat, entre les quals cal destacar Teresa Navarro, regidora d'Esquerra Republicana de Catalunya a l'Ajuntament; Joan Pere Le Bihan, veí de Mataró i fundador de la Bressola; Laia Nonell, vicepresidenta d'Òmnium Cultural de Mataró, o Juliana Bacardit, representant del grup local de la Coordinadora d'Associacions per la Llengua Catalana (CAL).