Un centenar de persones celebren els 25 anys de la Plataforma per la Llengua a Esparreguera

El passat dissabte 15 de juny la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat va organitzar una jornada d'activitats a la plaça de Santa Eulàlia d'Esparreguera amb motiu del 25è aniversari de l'entitat

L'acte va començar a les 12 del migdia amb la presentació del llibre Manual d'autoajuda per a catalanoparlants, de l'autor martorellenc Andreu González. L'exposició de les tesis del llibre i les experiències personals de l'autor van provocar un enriquidor debat final entre els assistents sobre què poden fer els parlants per ajudar al manteniment de la llengua.

L'activitat central de l'acte va ser la fideuada popular, que va aplegar una setantena de persones, i el posterior parlament institucional. Rosa Monforte, coordinadora territorial del Baix Llobregat, va fer una repassada dels projectes de l'entitat tot fent especial èmfasi en aquells que tenen com a objectiu l'arrelament dels nouvinguts a través de la llengua, projectes cabdals per al Baix Llobregat com a comarca d'acollida.

La música de Marc Amat i els Prescindibles va posar el punt final a una programació que va congregar un centenar de persones al llarg de tot el dia.