10 % de descompte en el viatge “Pau Casals a Prada de Conflent. Exili i música al peu del Canigó”

La Plataforma per la Llengua i la Fundació Pau Casals col·laboren per a oferir als socis de l'ONG del català un 10 % de descompte en la contractació d'un viatge que organitzen el juliol d'aquest 2019. L'itinerari s'anomena "Pau Casals a Prada de Conflent. Exili i música al peu del Canigó", i tindrà lloc els dies 26, 27 i 28 de juliol.

Des del Museu de Pau Casals ofereixen aquesta experiència cultural, musical i gastronòmica per conèixer la figura, els espais i els entorns geogràfics de Pau Casals i el seu llegat musical i humanístic.

En el marc de la commemoració dels 80 anys de la retirada i de l'exili de Pau Casals, els participants reviuran i coneixeran el paisatge i els espais vinculats a l'exili de Pau Casals a Prada de Conflent. Entre altres propostes, els participants assistiran al concert Inaugural del 67è Festival de Prada de Conflent amb seients preferents que es fa al Monestir de Sant Miquel de Cuixà; coneixeran Perpinyà, capital històrica del Rosselló; la Maternitat d'Elna, espai museístic sobre la vida i la tasca humanitària d'Elisabeth Eidenbenz; i, per concloure, Cotlliure, un dels pobles més idíl·lics de la costa del sud de França i un escenari rellevant de l'exili dels republicans espanyols. A més de cuidar tots els detalls del viatge, els participants seran acompanyats per guies especialitzats en el món musical, com també en la vida i obra de Pau Casals.

Vols saber-ne més informació? Clica a l'enllaç i descobreix més detalls sobre l'experiència cultural.

Per poder aconseguir el descompte, els socis de la Plataforma per la Llengua haureu d'enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us indicarem els passos a seguir per a beneficiar-vos-en.

Tingueu en compte que la promoció és vàlida fins al juliol. No la deixeu escapar!

*Les places són limitades.