Taller de màgia en català per a Joves d’Eicascantic

El passat dimecres 12 de juny Eicascantic va acollir un taller de màgia en català adreçat als joves amb la col·laboració d'un mag professional, l'Arnau Calzes

Els alumnes van gaudir d'un emocionant espectacle de màgia i van fer pràctiques de comprensió i expressió orals en català

Els joves van seguir l'espectacle amb molt d'interès i amb un somriure permanent als llavis. L'activitat va ser tot un èxit. De fet, fa nou mesos que els nois i les noies participen en les tertúlies lingüístiques en català dinamitzades per una voluntària per la llengua en el marc del projecte Ta-Axira, un curs formatiu per a joves nouvinguts que ha impulsat l'Associació Eicascantic.

Ja fa temps que aquest espai d'inclusió i formació del Casc Antic de Barcelona i la Plataforma per la Llengua comparteixen activitats educatives que contemplen el foment de la diversitat i difonen l'ús del català com a eina de cohesió social.

Vols formar part de l'equip de voluntariat de l'ONG del català? Informa-te'n aquí!