15 % de descompte per veure De mares i filles al Teatre Poliorama

La Plataforma per la Llengua i el Teatre Poliorama col·laboren de nou per a oferir als socis de l'ONG del català i als seus acompanyants un 15 % de descompte per a totes les funcions de l'obra De mares i filles, escrita i dirigida per Paco Mir.

Durant el mes de juliol l'escenari del Poliorama acull la retrobada d'una mare i una filla a l'habitació d'un hospital després d'haver passat cinc anys sense parlar-se. Una conversa forçada en què la filla descobrirà aspectes inversemblants de la seva mare i de la seva família.

Amb una barreja de riures i llàgrimes, les actrius Mont Plans i Annabel Totusaus us transportaran al seu univers familiar ple d'alts i baixos i de teranyines del seu passat.

Per poder aconseguir el descompte*, els socis de la Plataforma per la Llengua teniu 2 opcions:

1. Enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia. Un cop aconseguit el codi, cliqueu al següent enllaç: https://www.teatrepoliorama.com/ca/programacio/c/128_de-mares-i-filles.html. Aquest codi s'haurà d'introduir i validar després de seleccionar la localitat de l'entrada, durant el segon pas del procés de compra, just abans de fer-ne el pagament.
  2. Presentar a taquilla el carnet de soci de l'ONG del català, i aleshores us aplicaran el descompte del 15 %.

*El descompte és aplicable únicament sobre el preu de l'entrada general.