Tarda de jocs al pati de la Biblioteca de Ca n’Anglada

El passat 14 de juny el grup local de la Plataforma per la Llengua de Terrassa va dinamitzar una jornada de jocs en català en la qual van participar més de 20 nens i alguns dels seus pares.

La tarda va estar marcada per un ambient lúdic al pati de la biblioteca del districte 2, on el català va ser el punt de trobada i de cohesió. A més de gaudir amb la ludoteca de la Plataforma per la Llengua, també es disposava de l'exposició "En català, jugues?", que té l'objectiu de conscienciar la població sobre la importància de defensar el dret que tenen tots els infants a poder jugar en català.

El grup local treballa en l'organització d'altres activitats a la ciutat, conjuntament amb diverses entitats del territori per tal de contribuir a la plena normalització del català a Terrassa. Si vols formar-ne part com a voluntari, només has d'escriure un correu a l'adreça plvallesoccidental@plataforma-llengua.cat i t'informarem de les pròximes trobades.

T'hi esperem!