La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat participa en el Dictat Català de Cervelló

El passat dimecres 24 d'abril es va celebrar a Cervelló la primera edició del Dictat Català que organitza el CNL Ca n'Ametller en diverses poblacions de la comarca. La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat, que ja ha col·laborat en el projecte amb anterioritat en poblacions com Esparreguera i Sant Andreu de la Barca, hi va aportar el seu granet de sorra donant el premi a la participació.

Així, el dilluns 6 de maig, a la sala de plens de l'ajuntament de Cervelló, es va realitzar l'entrega dels 10 premis del Dictat Català. En representació de la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat, Rosa Monforte va entregar un lot de productes gastronòmics etiquetats en català a la guanyadora del premi a la participació, Anna M. Armengol i Tres, i va aprofitar l'ocasió per recordar el camí que encara queda per recórrer en el respecte als drets lingüístics i el compliment de la legislació reguladora en l'àmbit de l'etiquetatge.