Gaudeix del Tradicionàrius-Primavera Folk!

La Plataforma per la Llengua i Tradicionarius renoven l'acord de col·laboració gràcies al qual tots els socis de la Plataforma per la Llengua podeu gaudir de descomptes en la compra d'entrades dels concerts que fan durant el mes de maig.

Per accedir al descompte per a tu i un acompanyant en el preu de les entrades als concerts que trobaràs en aquesta selecció, els socis de la Plataforma per la Llengua podeu fer dues coses:

1)         Enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat  o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia. Un cop aconseguit el codi, s'ha d'accedir al següent enllaç: http://entradium.com/ca/ (aquest cop, com a novetat, sense despeses de gestió), introduir-lo i validar la compra.

2)       Presentar a taquilla el carnet de soci de l'ONG del català i allà us aplicaran el descompte pertinent. El mateix dia del concert et donaran les entrades.

*Els concerts tenen aforament limitat