Per Sant Jordi, salvem la llengua!

Quines petites accions fas en el teu dia a dia per promoure l'ús del català? Per Sant Jordi, la Plataforma per la Llengua posa en marxa un concurs via xarxes socials per a incentivar actituds proactives que promoguin l'ús de la llengua.

Perquè les princeses ja es defensen soles, per Sant Jordi, #SalvemlaLlengua!

Vols aconseguir la samarreta més picant de la Plataforma per la Llengua? Per la Diada de Sant Jordi sortejarem 6 samarretes a Twitter i Instagram entre totes les persones que participeu en el concurs #SalvemlaLlengua.

Hi ha un ventall molt ampli de petites accions que podem fer per a defensar activament la nostra llengua en nombrosos espais en què no és present. Molt sovint som els catalanoparlants mateixos els qui renunciem a l'ús de la llengua a causa d'estigmes i idees preconcebudes que no beneficien la promoció i la normalització del català.

Aquest Sant Jordi volem que ens expliquis a través de les xarxes socials què fas tu en el teu dia a dia per salvar la llengua. Des de dirigir-te sempre en català en qualsevol context, encara que siguin espais o ambients on la gent acostuma a utilitzar el castellà per defecte, com reclamar la retolació i les informacions comercials en la teva llengua, comprar productes lingüísticament responsables, fer de parella lingüística, al cinema optar per les versions doblades o subtitulades al català...

Com pots participar-hi?

A Twitter:

Explica'ns-ho amb una piulada i no t'oblidis de l'etiqueta #SalvemlaLlengua

A Instagram:

Explica'ns quines accions fas per promoure l'ús de la llengua fent un comentari a la publicació amb la imatge del concurs i l'etiqueta #SalvemlaLlengua

El dia 24 d'abril anunciarem els 6 guanyadors.

Aquest Sant Jordi omplim les xarxes amb accions per promoure l'ús de la nostra llengua i salvem-la. Les princeses ja es defensen soles!