El concurs Lletra a Lletra se celebra amb un gran èxit de participació a Cervelló

Una norantena d'alumnes cervellonencs participen en la primera edició d'una de les activitats clàssiques de la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat

Tots els alumnes de 1r d'ESO de l'Institut de Cervelló van posar en pràctica el passat 10 d'abril la seva habilitat per lletrejar en el concurs Lletra a Lletra, organitzat per la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat amb la col·laboració de la Biblioteca de Cervelló. Després de vuit rondes i d'una final molt competida, les dièresis van decidir l'ordre dels tres guanyadors.

El primer premi, entregat per la Plataforma per la Llengua i que constava d'una tauleta digital amb el sistema operatiu en català, se'l va endur l'alumne Pau Cobo. El segon premi, un lot de productes de la Plataforma per la Llengua i una samarreta personalitzada, va recaure en l'alumna Lucía Fernández. Per últim, el lot de llibres en català que lliura la Biblioteca de Cervelló va anar a parar a mans de la tercera classificada, Ayelén Aparicio.

Tots els participants han considerat un èxit i una experiència molt enriquidora per a l'alumnat la participació en el concurs, i ja se'n preveu una nova edició l'any vinent que pugui acollir alumnes de cursos superiors.