El voluntariat de la Plataforma per la Llengua defensa el català de cara a aquestes pròximes eleccions

El passat dimecres 3 d'abril una seixantena de voluntaris de l'ONG del català van participar en el rodatge d'un nou espot que té com a objectiu aconseguir el compromís dels partits polítics per a defensar la llengua catalana des de totes les administracions.

Aquestes pròximes eleccions diverses forces polítiques estan amenaçant la llengua catalana. Volen imposar lleis i mesures per fer-ne retrocedir l'ús social. Per això hem de deixar clar que no ho permetrem. En aquest sentit, el voluntariat de la Plataforma per la Llengua va reunir-se la setmana passada amb l'objectiu de planificar diverses accions de cara al cicle electoral que arrencarà aquest mateix divendres amb la voluntat d'aconseguir que les forces polítiques assumeixin els compromisos per la llengua que ha elaborat l'ONG del català.

Els voluntaris van participar també en el rodatge de l'espot de la campanya "A les urnes, recorda: la llengua no es toca", que s'ha publicat aquest matí juntament amb el web de la campanya www.lallenguanoestoca.cat.

Entrem en una època en què se succeiran diverses convocatòries electorals.
En totes la llengua està en joc! Necessitem la teva ajuda per ser més forts i poder-la defensar de qualsevol atac.

Des de la Plataforma per la Llengua ens movem pel català. Comptem amb tu? Fes-te'n voluntari