La Plataforma per la Llengua participa en la primera Jornada del Màrqueting en Català

Sant Cugat del Vallès acollirà l'esdeveniment el 30 d'abril amb l'objectiu de normalitzar la presència del català en el màrqueting i la comunicació

Els socis de la Plataforma per la Llengua poden assistir-hi amb un preu especial de 10 €

El proper 30 d'abril la Plataforma per la Llengua participarà en la primera Jornada de Màrqueting en Català, que tindrà lloc a Sant Cugat del Vallès. La iniciativa inclourà xerrades i debats amb professionals del sector sobre l'ús del català a les campanyes de màrqueting actuals.

Des de l'ONG del català realitzarem una presentació amb dades sobre l'ús actual de la llengua a l'empresa, a càrrec del tècnic Marc Biosca. Exposarem la situació del català al món empresarial i la importància d'incorporar la llengua en les comunicacions i estratègies de màrqueting de les empreses com a element estretament lligat a la innovació i a l'assumpció de criteris moderns de responsabilitat empresarial.

L'acte comptarà, a més, amb el discurs de benvinguda de la regidora de Promoció Econòmica de Sant Cugat, Sílvia Solanellas, i del doctor en Màrqueting i fundador d'e-deon.net, Lluís Feliu. Tot seguit, s'encetarà un bloc sobre la importància dels patrocinis en l'àmbit esportiu a càrrec de Miguel Centeno, responsable de màrqueting i patrocinis del diari Sport, i José Luis Blanco, exatleta i organitzador de curses amb més de 40.000 inscrits a l'any.

En el darrer torn d'intervencions tindrà lloc una conversa al voltant de les estratègies per part d'empreses que utilitzen el català amb normalitat en campanyes de màrqueting. La protagonitzaran el director general d'Amat Immobiliaris, Guifré Homedes, i la directora de màrqueting d'Agrofresc, Anna Rúbia.

Per últim, el periodista Jofre Llombart s'encarregarà de lliurar el premi Tarannà 2019, el guardó que reconeix anualment l'empresa que utilitza el català en les seves estratègies de màrqueting i demostra que és possible i rendible.

La jornada compta amb l'organització de l'agència de màrqueting e-deon.net, amb el patrocini de la Fundació puntCAT i la col·laboració d'Acribis Group, Sant Cugat Empresarial (SCE) i Pimec.

Si hi esteu interessats, els socis de Plataforma per la Llengua poden assistir-hi amb un preu especial de 10 € (l'entrada estàndard té un preu de 15 €). Només caldrà que us inscriviu a la jornada enviant un correu a comercial@e-deon.net. No oblideu de presentar el vostre carnet de soci el dia de la jornada.

L'esdeveniment tindrà lloc a Esade Creàpolis, començarà a les nou del matí i està previst que s'acabi a dos quarts de dues del migdia.