La rapera Tesa i Al Tall, junts en un concert a València

La rapera valenciana Tesa i Vicent Torrent, d'Al Tall, col·laboren junts en un nou tema, «Qui estima la seua llengua», que conjuga cançó tradicional valenciana amb ritmes musicals de rap.

«Qui estima la seua llengua» és una cançó molt emotiva que uneix dos generacions de la música valenciana: el cant tradicional de Vicent Torrent, d'Al Tall, i la música urbana actual de Tesa, una de les líders de l'efervescent i exitosa escena de la música urbana valenciana.

El passat divendres 22 de març es va fer públic el seu segon treball, Rural, a través del segell barceloní Halley Supernova, de què forma part «Qui estima la seua llengua». Este disc inclou rap, música tradicional i, esta vegada, molta música electrònica, i temàtiques com la llengua, la lluita del poble i altres sorpreses que Tesa ha preparat. La reivindicació de la llengua pròpia és una constant en la carrera de l'artista.

T'animes a escoltar-la en directe? Sortegem 3 entrades dobles per al concert del dia 5 d'abril que ve a València, a la sala Peter Rock.

Com pots participar en el sorteig?

Si no vols deixar escapar esta oportunitat, només has de seguir les bases del nostre concurs a Instagram:

1. Ser seguidor/a de @tesaaltesa
  2. Ser seguidor/a de @plataformapv
  3. Posar m'agrada a la publicació de la Plataforma per la Llengua PV
  4. Etiqueta la persona amb qui voldries anar al concert

Participació fins al dimecres 3 d'abril a les 14.00 h. El sorteig de les entrades es farà el dimecres 3 d'abril mateix a la tarda.

Molta sort!