El Barnasants rep la visita d’un nou grup de voluntaris lingüístics

Dissabte passat, 30 de març, al vespre, diversos voluntaris que participen a les tertúlies lingüístiques que dinamitza la Plataforma per la Llengua van assistir al concert de Joan Reig al Casinet d'Hostafrancs

El concert s'emmarca en el Barnasants, el festival internacional de cantautors de Barcelona que se celebra a diferents escenaris

Els voluntaris lingüístics van gaudir d'un bon concert de Joan Reig al Casinet d'Hostafrancs, on va presentar el seu disc en solitari titulat «Joan Reig». El disc recull cançons com ara La culpa, Litúrgia del Rock'n'roll i Reprenc el vol.

Segons la Marta Domingo, la dinamitzadora de les tertúlies lingüístiques de català al Centre Cívic El Coll-La Bruguera, va ser un concert genial: compromís, bons músics, bon rotllo i lletres que t'arriben. Aquesta és una de les diverses activitats culturals que organitza el programa per als voluntaris lingüístics que hi participen.

Si vols participar en el programa de voluntariat lingüístic, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic vxl@plataforma-llengua.cat o trucant al 93 321 18 03.