Aquest 2019, tornen els concursos Lletra a Lletra

L'abril ens portarà, com cada any, la celebració de les diferents edicions locals del Concurs Lletra a Lletra, que organitza la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat. Aquests concursos posen a prova l'habilitat de lletrejar dels alumnes d'ESO dels instituts de la comarca.

Un any més la realització d'aquests concursos serà possible gràcies a la col·laboració i implicació de les biblioteques que els acullen i del professorat de llengua catalana dels centres d'educació secundària del Baix Llobregat.

El primer concurs d'enguany se celebrarà el 10 d'abril a les 12 h a Cervelló en col·laboració amb l'Institut de Cervelló i la Biblioteca Municipal. Tots els alumnes cervellonencs de 1r d'ESO estan cridats a participar-hi. En aquest cas, es tractarà de la 1a edició d'aquest concurs a la població.

El darrer serà el ja tradicional Lletra a Lletra d'Esparreguera, que enguany arriba a la 6a edició. El concurs se celebrarà el dijous 26 d'abril a les 18 h a la Biblioteca Municipal l'Ateneu i hi estan cridats a participar tots els alumnes d'ESO dels tres centres de secundària del municipi: l'Escola Cooperativa El Puig, l'Institut El Cairat i l'Institut El Castell.