La Plataforma per la Llengua Baix Llobregat celebra el Dia Mundial de la Poesia amb dos recitals poeticomusicals

El 21 de març és el Dia Mundial de la Poesia i la Plataforma per la Llengua Baix Llobregat s'afegirà als actes de celebració d'aquesta diada, que enguany arriba als 20 anys, i ho fa organitzant dos recitals poeticomusicals a la comarca a càrrec de la molinenca Estel Solé (poemes) i de Jordi Busquets (música).

• Dijous 21 de març a les 19.30 h al Casal Popular la Barrina de Molins de Rei (Carrer Poeta Mateu Janés, s/n)
  • Divendres 22 de març a les 20 h a la vermuteria El Garitu d'Esparreguera (Carrer del Taquígraf Garriga, 21)

Estel Solé és una polifacètica actriu, dramaturga, poeta i productora catalana nascuda a Molins de Rei. En el camp de la poesia, té publicades les obres Dones que somiaven ser altres dones (Galerada, 2011), guardonada amb el premi Amadeu Oller 2011, i Si uneixes tots els punts (Galerada, 2013).

La poeta molinenca estarà acompanyada per Jordi Busquets, guitarrista, compositor i productor, col·laborador habitual d'artistes com Quimi Portet i Albert Pla.