Els voluntaris lingüístics visiten el Barnasants

El passat diumenge 3 de març, al vespre, alguns voluntaris que participen a les tertúlies lingüístiques que dinamitza la Plataforma per la Llengua van assistir al concert de Magalí Sare al Harlem Jazz Club

El concert s'emmarca en el Barnasants, el festival internacional de cantautors de Barcelona que se celebra en diferents escenaris de la ciutat de Barcelona

Els voluntaris lingüístics van poder gaudir d'un bon concert de música. Magalí Sare va presentar un conjunt de cançons pròpies del seu primer disc en solitari i també cançons d'amor i dimonis guarnides amb altres cançons de diferents parts del món.

Segons Marta Domingo, la dinamitzadora de les tertúlies lingüístiques de català al Centre Cívic El Coll-La Bruguera, va ser un concert molt tendre i engrescador. La Magalí té unes lletres i una veu extraordinàries. Aquesta és una de les diverses activitats culturals que organitza el programa per als voluntaris lingüístics que hi participen.

Si vols participar en el programa de voluntariat lingüístic, contacta amb nosaltres a través del correu electrònic vxl@plataforma-llengua.cat o trucant al 93 321 18 03.

Mira tot el que pots fer com a voluntari de la Plataforma per la Llengua!