Gaudeix de La Passió d’Olesa de Montserrat a un preu especial!

La Plataforma per la Llengua i La Passió d'Olesa de Montserrat arriben a un acord i ofereixen entrades a preu reduït per veure l'espectacle teatral

A partir d'avui, els socis de l'ONG del català teniu l'opció d'assistir a les representacions a un preu especial de 15 € en l'entrada general, preu que seria de 21 € sense el descompte.

La Passió d'Olesa és una associació cultural que forma part del Cens d'entitats de foment de la llengua catalana. Any rere any, hi treballen un miler de col·laboradors voluntaris perquè pugueu gaudir d'un espectacle de gran nivell en un dels escenaris més grans d'Europa.

Amb aquesta promoció podreu conèixer de primera mà una de les representacions més importants de la cultura popular i tradicional catalana i que té més de 500 anys d'història, tot i que està adaptada, això sí, als nous temps i a les noves tecnologies escèniques.

El text que actualment es posa en escena és obra del poeta i dramaturg Joan Povill i Adserà. A més, La Passió d'Olesa de Montserrat va rebre la Creu de Sant Jordi l'any 2002 i s'ha convertit en una festa tradicional d'interès nacional.

Per poder aconseguir el descompte, els socis de la Plataforma per la Llengua teniu dues opcions:

1. Enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia. La pàgina web des d'on es pot fer la compra d'entrades és la següent: https://www.ticketea.com/entradas-teatro-la-passio-dolesa/

2. Enviar un correu a info@lapassio.cat o trucar al 93 778 10 09 i demanar per la secretaria de La Passió d'Olesa, des d'on us faran la reserva d'entrades. El pagament i recollida de les entrades es farà a taquilla mostrant el carnet de soci de l'ONG del català.

Tingueu en compte que el descompte és vàlid per als dies 3, 10, 16 i 30 de març; 7, 13, 19 i 28 d'abril, i 1 de maig del 2019. Si us agrada el teatre, no el deixeu escapar!