50 % de descompte per l’obra La dona pantera a l’Escenari Joan Brossa

L'Escenari Joan Brossa ofereix un descompte del 50% en les entrades per a l'espectacle La dona pantera als socis de Plataforma per la Llengua.

La companyia Projecte Ingenu estrena l'obra La dona pantera en català, una adaptació escènica d'Anna Maria Ricart del text original de Palau i Fabre i dirigida per Marc Chornet. Reinventen el conegut mite de Don Juan utilitzant diferents gèneres dramàtics, però sobretot la tragèdia i la farsa.

Des del 25 de febrer i fins el 10 de març, els socis de l'ong del català i els seus acompanyants tenen l'ocasió d'anar a veure l'obra La dona pantera. Us animem a anar-hi!

Què passaria si el personatge de Don Joan fos una dona, depredadora sexual, que enganya i abandona, mentre busca l'amor? La societat acceptaria aquest desafiament de valors i de normes socials? Actualment aquesta actitud es qualificaria de la mateixa manera? Són preguntes que deixem que reflexioneu i traieu conclusions si aneu a veure-la.

Per poder aconseguir el descompte només cal que enviïs un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o bé que truquis al 93 321 18 03 i demanis per l'àrea d'atenció al soci, des d'on t'indicarem els passos a seguir per beneficiar-te'n.