El 4 de febrer, vine a conèixer el guanyador del Premi Martí Gasull i Roig

La periodista Laura Rosel serà la presentadora de la gala, que se celebrarà al Teatre Poliorama de Barcelona a partir de les 19 h

L'esdeveniment, un homenatge a la tasca de Martí Gasull i Roig, també commemorarà enguany els 25 anys de l'entitat

El pròxim 4 de febrer coneixerem el guanyador de la VI edició dels Premis Martí Gasull i Roig. Les portes del Teatre Poliorama de Barcelona s'obriran a les 19 h amb una copa del Cava per la Llengua per donar la benvinguda a tots els assistents. A les 19.30 h començarà l'acte, que enguany serà presentat per la periodista Laura Rosel. La gala, amb guió de la poetessa i actriu Ester Solé, comptarà amb nombroses sorpreses amb motiu de la celebració dels 25 anys de la Plataforma per la Llengua. A més a més, gaudirem de les actuacions de grans artistes com Roger Mas -cantautor-, Carles Bleda -acordionista- i Rafalito Salazar -vocalista del grup Ai Ai Ai.

Encara teniu temps fins al 28 de gener per votar el guanyador de la VI edició del Premi. En aquesta ocasió els finalistes són la Casa Amaziga de Catalunya, el grup de rap en valencià Pupil·les i la cooperativa Som Energia. Maria del Mar Bonet també serà guardonada amb el Premi Especial del Jurat per la seva llarga trajectòria com a cantant en llengua catalana i la seva extensa discografia en la nostra llengua.

Per assistir a l'acte de lliurament dels premis és necessari que ens confirmeu l'assistència a través d'aquest formulari.

Des de la Plataforma per la Llengua esperem comptar amb la vostra presència, us hi esperem!