La Plataforma per la Llengua, entitat amb més parelles lingüístiques dinamitzades a Barcelona durant el 2018

L'ONG del català ha creat 96 parelles lingüístiques al llarg de tot l'any passat

Segons dades del Voluntariat per la Llengua (VxL), des que el 2003 va arrencar el programa ja s'han format més de 130.000 parelles lingüístiques arreu de Catalunya

La Plataforma per la Llengua ha desenvolupat un any més el programa de parelles lingüístiques amb molta participació i uns excel·lents resultats. Segons dades del Voluntariat per la Llengua (VxL), des que es va iniciar el programa, l'any 2003, ja s'han format més de 130.000 parelles lingüístiques arreu de Catalunya.

A la ciutat de Barcelona, de les entitats que fan parelles lingüístiques la Plataforma per la Llengua és la que més n'ha dinamitzat durant el 2018: un total de 96. El perfil del voluntari és molt heterogeni. La majoria dels aprenents provenen d'Amèrica del Sud i de l'Àfrica, però també n'hi ha del continent asiàtic, d'Europa i de la resta d'Espanya.

Distribució de les parelles lingüístiques

Al llarg del 2018 els voluntaris lingüístics han participat en més de 15 sortides culturals a la ciutat de Barcelona, com ara al Born Centre de Cultura i Memòria, al Museu Frederic Marès, al teatre Borràs, etc.

Un any més, doncs, volem fer una crida a la ciutadania perquè participi en una nova edició d'aquesta campanya, que comencem amb molta empenta aquest 2019. El compromís que es demana és d'una hora a la setmana durant un període de 10 setmanes.

Si tens més de 18 anys i vols ser voluntari només t'has de posar en contacte amb nosaltres a través del telèfon 933211803 o del correu vxl@plataforma-llengua.cat. Apunta-t'hi!