Èxit de participació en la presentació de la Plataforma per la Llengua a Vinaròs

L'activitat ha servit per a articular contactes directes amb l'Associació Cultural Jaume I

El divendres passat, a les 19.00h, es va produir la presentació de la Plataforma per la Llengua en la Biblioteca municipal de Vinaròs. L'acte, organitzat per l'Associació Cultural Jaume I -amb seu en la capital del Baix Maestrat- va comptar amb la presència d'una trentena de persones interessades en l'entitat, en els seus objectius i les activitats que s'organitzen al llarg de l'any en tot l'àmbit lingüístic.

El delegat de la Plataforma per la Llengua del País Valencià, Manuel Carceller, va aprofitar l'emplaçament per a reflexionar sobre la importància que tenen els valencians del nord com a pont entre dos territoris units, no només per una mateixa llengua, sinó també per un mateix parlar. Fruit d'este ambient de germanor, les dos entitats es van convidar a trobar punts de trobada estable per a acostar el treball constant i efectiva que l'ONG del valencià realitza al voltant de la llengua.