Èxit de participació al Nadal Intercultural de Terrassa

El passat dilluns 17 de desembre la Plataforma per la Llengua va participar en la celebració del Nadal Intercultural de Terrassa

Organitzat per Veu Pròpia, una associació de nous catalanoparlants, el Nadal Intercultural de Terrassa va ser una trobada que tenia com a objectiu donar a conèixer costums d'altres llocs i mostrar les tradicions nadalenques de casa nostra, amb la intenció de fer del català la llengua comuna de la trobada per a tothom.

A la trobada hi van participar prop d'un centenar de persones, entre les quals hi havia aproximadament una trentena d'infants que van gaudir dels regals del Tió. Entre els regals, hi havia el disc de Mans Manetes de la Plataforma per la Llengua, un recurs didàctic que la Plataforma per la llengua va oferir a les noves generacions d'algueresos -que no gaudeixen de cap tipus d'ensenyament institucional en llengua catalana a l'escola- amb cançons populars en català adaptades i modernitzades.

Una jornada intercultural on el català és l'eina de cohesió!