Prou de Catalanofòbia, la primera campanya que aterra a Cerdanyola del Vallès

El passat 15 de desembre el grup local de voluntaris de Cerdanyola del Vallès va sortir al carrer per donar a conèixer la nova campanya de la Plataforma per la Llengua

Amb l'objectiu de donar a conèixer l'entitat i la nova campanya de la Plataforma per la Llengua, "Prou de Catalanofòbia: no en passis ni una més", el grup local de voluntaris de Cerdanyola del Vallès va fer la seva primera parada informativa.

La jornada va ser molt positiva, ja que a banda de repartir material de sensibilització de l'entitat s'hi van recollir signatures de suport a la campanya i es van generar sinergies amb entitats i personalitats locals.

El grup local treballa en l'organització d'altres activitats a la ciutat, conjuntament amb altres entitats del territori per tal de contribuir a la plena normalització del català a Cerdanyola del Vallès. Si vols formar-ne part com a voluntari, només has d'escriure a plvallesoccidental@plataforma-llengua.cat i t'informarem de les pròximes trobades.

T'hi esperem!