Prou de Catalanofòbia, la primera campanya que aterra a Mataró

El passat 15 de desembre el grup local de voluntaris de Mataró va sortir al carrer per donar a conèixer la nova campanya de la Plataforma per la Llengua

Amb l'objectiu d'aconseguir tots els suports i adhesions possibles i informar de la tasca que duu a terme la Plataforma per la Llengua, el grup local de voluntaris de Mataró va fer la seva primera parada informativa per donar a conèixer la campanya "Prou de Catalanofòbia: no en passis ni una més".

El balanç d'aquesta parada informativa ha estat molt positiu per la bona rebuda de l'entitat a la ciutat, i més concretament de la campanya "Prou de Catalanofòbia". S'hi van recollir prop d'un centenar de signatures i s'hi va distribuir material de l'entitat amb l'objectiu d'avançar cap a la normalització del català.

El grup local ja treballa en la planificació de la resta d'activitats al municipi. Si ets de Mataró i també vols viure plenament en català i participar en la normalització lingüística al teu municipi, només has d'escriure un correu a plmaresme@plataforma-llengua.cat i t'informarem de com pots participar-hi.