No vos perdeu el 50% de descompte per a l’obra de teatre Tic-Tac

La Plataforma per la Llengua i el Teatre Principal de València col·laboren plegats perquè els socis i sòcies de l'ONG del valencià, més els seus acompanyants, puguen gaudir d'un descompte del 50 % en la compra d'entrades per a les funcions de Tic-Tac.

Alguna vegada heu tingut la necessitat d'arreglar des de la ficció alguna cosa que no heu sigut capaços de fer a la vida real? El Teatre Principal de València estrena un nou espectacle cent per cent valencià que va d'això. La comèdia musical Tic-Tac tracta amb un toc d'humor i musicalitat temes com la mort, l'odi, el perdó, l'amor, la traïció, la por i el desig. Però sobretot mostra com la ficció connecta amb allò que somniem.

Del 21 de desembre de 2018 al 20 de gener de 2019, els socis de Plataforma per la Llengua tenen l'ocasió d'anar al Teatre Principal de València i gaudir de l'espectacle musical Tic-Tac.

Per a poder gaudir el descompte, només cal presentar el vostre carnet de soci a taquilla a l'hora d'adquirir les vostres entrades.

Per a qualsevol dubte, podeu telefonar al 963 53 92 00 o bé enviar un correu electrònic a taquilla_tpr@gva.es i/o clavel_sil@gva.es