La campanya “Prou de Catalanofòbia” arriba a Sabadell

El passat 8 de desembre el grup local de voluntaris de Sabadell va sortir al carrer per tal de donar a conèixer la nova campanya de la Plataforma per la Llengua, "Prou de Catalanofòbia: no en passis ni una més", amb l'objectiu d'aconseguir tots els suports possibles.

En total es van recollir més d'un centenar de suports per a la campanya, una iniciativa clau per a avançar cap a la normalització del català.

La Plataforma per la Llengua denuncia que ha rebut més de 155 queixes per discriminacions lingüístiques greus per part de l'Administració pública, 23 de les quals s'ha produït des d'inicis del 2018, però deixa clar que això és únicament la punta de l'iceberg, perquè només una petita part d'aquestes discriminacions es denuncien. L'objectiu d'aquesta campanya és enviar milers de cartes als Governs català, valencià, balear i aragonès, i també al Govern espanyol, amb les mesures del pla de xoc per aturar la discriminació i la impunitat dels qui discriminen.

Si encara no has signat, pots fer-ho en aquest enllaç.

No en passis ni una més!