20 % de descompte en l’obra Ossos, al Teatre Victòria

Del 5 al 26 de novembre Toni Albà i Fermí Fernández protagonitzen Ossos al Teatre Victòria, una comèdia escrita i dirigida per Sergi Pompermayer. L'obra parteix de la troballa de la suposada tomba de Miguel de Cervantes Saavedra. Hi ha dos gossos que es comporten com humans. I dos científics que no paren de fer el gos. Us animem a anar veure aquesta comèdia fàcil de rosegar. Deixareu perdre aquesta oportunitat?

Per poder aconseguir el descompte, els socis de la Plataforma per la Llengua disposeu de 2 opcions:

1. Enviar un correu a l'adreça promocions@plataforma-llengua.cat o trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia. Un cop aconseguit el codi, cliqueu al següent enllaç: https://www.teatrevictoria.com/ca/programacio/c/89_ossos.html. Aquest codi s'haurà d'introduir i validar després de seleccionar la localitat de l'entrada, just en el segon pas del procés de compra, abans de fer-ne el pagament.

2. Presentar a taquilla el carnet de soci de la Plataforma per la Llengua, i aleshores ja t'aplicaran el descompte del 20 %.