Omplim el Vallès Occidental de cartes per als Reis en català!

La Plataforma per la Llengua cada any distribueix milers de cartes als Reis que comencen amb el tradicional encapçalament, Estimats Reis Mags d'Orient, i que conclou amb una petició per als tres Reis, poder jugar en català, en el marc de les campanyes de jocs i joguines en català.

Volem convidar-te a col·laborar en aquesta campanya ajudant-nos a distribuir cartes per als Reis Mags al teu poble o barri, principalment a botigues de joguines, de roba infantil, llibreries, biblioteques, grups d'esplai, fleques... per tal d'acostar el català allà on encara no és prou fort! Si vols col·laborar amb la distribució de les cartes, t'agrairem que ens diguis el número que en necessitaràs a fi d'encomanar-les i poder fer-te-les arribar perquè durant el mes de desembre se'n pugui iniciar la distribució!

Aprofitem l'ocasió per a posar a la teva disposició la pàgina web dels jocs i joguines en català, la primera web que aplega tots els jocs que pots trobar al mercat que parlen la nostra llengua!

Esperem la teva col·laboració per poder omplir el Vallès de cartes per als Reis en català!