La Plataforma per la Llengua està present en els actes de l’Aplec del Puig

Des de primera hora del matí s'han estat fent tasques de difusió i de repartiment de materials de l'entitat, els quals han tingut molt bona acollida

Fins a última hora de la vesprada, es va participar de l'ambient festiu i lúdic de l'Aplec

Diumenge, com cada any, la Plataforma per la Llengua va estar present en els actes de l'Aplec del Puig acompanyant la resta del valencianisme polític i cívic. Com marca la tradició, el darrer diumenge d'octubre va servir com a espai de trobada del valencianisme de diverses tendències al voltant del Monestir del Puig.

Així, l'ONG del valencià va muntar una paradeta que va ser tot un èxit d'assistents, ja que molts dels materials de sensibilització i d'estima per la llengua pràcticament es van esgotar durant la jornada, cosa que demostra el gran interés per part dels valencianistes més actius i compromesos cap a la llengua pròpia dels valencians.

Des de la Plataforma per la Llengua es vol agrair l'organització tan professional i acurada per part dels responsables de l'acte, ja que en tot moment es va comptar amb l'atenció i la comoditat necessàries per a poder dedicar-se a la difusió de l'entitat, ja que es va viure un ambient amigable i de germanor entre les entitats culturals, gastronòmiques i artesanals en tot moment.