Amb l’arribada de la tardor, arrenquem nous grups de conversa!

Aquest octubre, en el marc del programa Voluntariat per la Llengua, iniciem quinze grups de conversa en català a diferents entitats o associacions de Barcelona, Badalona i Sabadell amb l'objectiu que totes les persones disposin d'un espai per practicar el català

En aquestes trobades, una persona de la Plataforma per la Llengua dinamitza un grup de conversa per posar en pràctica els seus coneixements de català, encara que siguin baixos. És per això que no es tracta d'aprendre gramàtica o ortografia, sinó de fer activitats participatives (com ara jocs o role-playings) que permetin als aprenents utilitzar el català en diferents àmbits quotidians. A més, s'intenta que el nivell dels membres del grup sigui semblant per garantir que tothom en pugui treure profit.

Els grups disposen de diferents espais dels barris per dur a terme les activitats, com ara la Biblioteca Zona Nord de Ciutat Meridiana, l'Ateneu de Sant Roc o l'Escola Jacint Verdaguer de Poble Sec. Poden anar adreçats al públic en general o bé a un col·lectiu en concret (grups d'estudiants, famílies d'una AMPA d'una escola, entitats d'origen nouvingut, etc.). Com a activitat complementària, hi ha la possibilitat de fer sortides culturals a museus, cinemes, espais d'oci, etc., per entrar en contacte amb més realitats i posar en pràctica els coneixements de català tant com es pugui.

Si tens més de 18 anys i vols fer de voluntari dinamitzant un grup de conversa o vols aprendre català oral només t'has de posar en contacte amb nosaltres a través del tel. 933211803 o del correu vxl@plataforma-llengua.cat i t'informarem de l'oferta de grups que tenim en marxa.

T'hi apuntes?