L’Alguer, molt present en la 3a edició del Festival Càntut

La Plataforma per la Llengua aproparà la música tradicional algueresa a Cassà de la Selva del 16 al 18 de novembre amb la projecció del documental L'Alguer: un pentagrama com un carrer i el concert Mans manetes. L'Alguer: paraules, cançons i veus de minyons

Torna el Festival Càntut de Cassà de la Selva amb concerts, tallers, exposicions i propostes dedicades al cant de tradició oral. És per aquest motiu que la Plataforma per la Llengua participarà enguany en la tercera edició d'aquest festival per tal de donar a conèixer la situació de la llengua catalana a l'Alguer i també com la música pot ajudar a mantenir viu el català en aquesta ciutat de Sardenya.

Divendres 16 de novembre, de 19 h a 21 h, i dissabte 17 i diumenge 18 de novembre, de 10 h a 13 h i de 16 h a 20 h, es projectarà el documental L'Alguer: un pentagrama com un carrer, dirigit per Roger Cassany i produït per la Plataforma per la Llengua.

A banda, el divendres 16 de novembre a les 21 h, a la Sala Centre Recreatiu, se celebrarà el concert Mans manetes. L'Alguer: paraules, cançons i veus de minyons. El concert comptarà amb la participació de Marc Serrats, Claudio Gabriel Sanna, Salvatore Maltana, Dario Pinna i Paolo Zuddas. Com a artistes convidats hi col·laboraran minyons, Meritxell Gené i Carles Belda. Podeu comprar l'entrada a través d'aquest enllaç.